We've updated our Terms of Use. You can review the changes here.

TOP MOVER

by E Jake

supported by
/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      $7.77 USD  or more

     

  • Full Digital Discography

    Get all 5 PHM Recordings releases available on Bandcamp and save 35%.

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality downloads of EEE, Dirty Canvas, TOP MOVER, THE GREAT EP, and Swordfish. , and , .

    Purchasable with gift card

      $19.10 USD or more (35% OFF)

     

1.
Walgreens 03:07
[Skit] Who do you work for now? Well I go where I’m sent Where were you sent from? Cartagena Colombia Listen... nothing will make sense to your American ears. And you’ll doubt everything that we do. But in the end- you will understand Ooowhoo Oooooooooh This-this one right here dawg this one gotta be the one Yeah, we finna make a million dollars off it We sellin like drugs Walgreens (say what) All day and night like Walgreens (say what) You wanna talk about a stash Insulate the sheetrock with cash N**** my walls green Selling drugs like Walgreens In and outs like Walgreens You wanna talk about a stash Insulate the sheetrock with cash N**** my walls green Look look Install the Safe behind the family portrait Took the street risk now the family’s corporate I love my seeds I’ll never leave em orphans Life insurance and a will, incase they take me off this my own Oval Office We bear arms try and eat my porridge Let the blessing come ain’t no need to force it Embrace the struggle baby life is gorgeous Now- who the fuck you think you fuckin with I pay my taxes still it’s motha fuck the government Install the safe behind the family picture For the love of dope dealin now the family’s richer... n**** We sellin like drugs Walgreens All day and night like Walgreens You wanna talk about a stash Insulate the sheetrock with cash n**** my walls green Selling drugs like Walgreens In & outs like Walgreens You wanna talk about a stash, Insulate the sheetrock with cash N**** my walls green Look look Install the safe behind the family photo I ain’t with it if it ain’t for the family oh no You ain’t shit frontin like a mogul Tryna flex but them niggas bozos Real niggas do the 2 for fifteens Now step it up and only deal with rich fiends Fuck! I need to ask for help I shoulda learned Spanish need to smack myself (ooooh) Loyalty, this is all I’m askin And we gon get it ‘til the fuckin casket Install the safe behind the family drawing And only make deposits this is how we on it
2.
Let me tell y’all niggas something man I don’t giva fuck what you done did What you doin Or what you finna do, nahimsayin I’m focused on me and mines n**** Word Look... I ain't yearnin to fuck her I only came thru cuz I was serving her brother Her and her cousin, on the couch rolling up somethin She throw me a wink, I checked but ain't come with a rubber She shooting her shot, but it’s a brick Cuz I ain’t done polllutin the block, I move ah brick whodi I’m all about my cash money And the lines of credit the banks fund me, get from me If you ain’t talkin them power investments, Move a pound of sour in seconds My bestfriends, need to open up some dispensaries For centuries, America tried to keep us Blacks on our knees But.. fuck that, cuz I’ma get a piece of this pie n**** We sellin... Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my n****s sellin) Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my Movers sellin) Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my peoples sellin) Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my Movers sellin...) Yo so what you want? Keep it blunt Side note, I better get it back if I give a front Cunt, and I might charge interest Hustling is a trade my Mover check my apprentice Just doin his thug dizzle Tryna cross over and dish off from drug dribbles Bums dibble wherever the funds trickle That’s why I keep mines in cobra clutch grip hold Look kiddo, I ain’t nothin like ya old man Y’all both depend on ya moms Don’t shit on my lawn This ain’t for no outsiders dawg, this here’s The Movement I buy guns just hopin to never use em I punch niggas in the face while my jewelry swangin Dick hangin, mami tryna get a taste in Haaannn, but you and I know There’s a few items I can sell with my eyes closed Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my n****s sellin) Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my Movers sellin) Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my peoples sellin) Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my Movers sellin...) Anything and everything Cats claim we did business but we ain’t ever linked sun I don’t rob or steal You wanna live beyond ya means get a job in sales Sign these deals, backyard hide my mils And ya bitch wanna slide and feel ya heard Stick to the script, cuz I ain’t givin dick to get rich So when I’m done bangin plays, I can bang that clit Bang my shit, replay and flame my hits You wonder ‘bout my chain and wrist hahah we sellin... Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my n****s sellin) Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my Movers sellin) Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my peoples sellin) Drugs, whips, guns, kicks, homes, clothes, beats (my Movers sellin...)
3.
We over here at the grand opening of PHM Studios Got your bitch and her friends here Breakin up bud, rollin bud, smokin bud Done tapped 3 times on the liquor bottle 1 more cup she said she’ll swallow I tried to get the number, the bitch said only if the texts are blue My texts are green, she said I can’t get in-between Hold on ho, you lost ya mind That’s the money line, ya dig?! Okay my trap phone be jumpin I be up in the mornin’ See most my fiends is blue collar They need this shit just to function Man why they lie to public? ‘Murica don’t run off of no Dunkins They goin straight for that dope Somethin’ they can sniff, shoot, or smoke But this batch here’s for your ears Let me know if it’s clear I stay audio traffickin’ My car I be backin in, see I don’t do no grills but I can let you see my hood dawg A couple rat n****s but besides that it’s all good dawg Say hey, we gettin money on the south side A true dealer’s dream cuz out chea its a goldmine (Ham-Town) No lie, round here we do this on the regular See me when you see me or hit up that cellular I drove 3 hours to get it Just to meet with my connect I came back, made a call And it was gone, 3 minutes flat You can’t tell me ‘bout hustle Def not ‘bout dedication I got my eyes on the prize Sun I’m determined to make it I careless ‘bout the hatin But what’s up with the fakin? I ain’t cut from that cloth G That material is leery yo Take that out my stereo Status stays imperial Baggin’ up some Cheerios Can’t stand me a scary ho Ma is you with it? I ain’t talkin bout no commitment Talkin ‘bout down on this bizness Talkin ‘bout buss down the shipment Talkin ‘bout money is the universal language let’s be fluent there And truth be told, I like my puss with a couple pubic hairs Grown freak, beat that up on the late night Night shift, come thru when I’m done gettin all my cake right Double up, never wanna miss that mornin’ rush I want the bucks, I ‘Came for the Doe’ y’all know what’s up I need that money, fifties and hundreds Sent in abundance All for The Movers, y’all know we on it Show and provin, makin music Rollin and cruisin, I’m still student But teaching brothaz just how to do it So hey.. My bizness boomin, my bitch is groovin My n****s coolin, fuck what them other n****s doin Bizness boomin, my bizness boomin This is The Movement, okay lets get it into it Look Look My bizness boomin, my bitch is groovin My n****s coolin, fuck what them other n****s doin Bizness boomin, my bizness boomin This is The Movement, and don’t you dare confuse it n****
4.
Not Us 03:37
Yeah-yeah Yeah-yeah Yeah-yeah I’ma real good smooth talker My double edge sword got sharper Apply what them OGs taught ya Make all ya moves a lil’ smarter Got my bitcoins and my stocks up Talkin bout guns, had to stock up Blocka, shotta, out in JA with the Rastas Or the North End with the mobsters Talkin bout drugs over pasta Had it served with the lobster Middle finger to them coppers I’m so sick and tired of gettin locked up Still in the game but do it proper Now my hands don’t touch like soccer For that money E Jake turns monster Can’t help it I’ma hustler All praise due to the customers I don’t like to hang around bustas And I don’t parlay with them suckas You lookin for some lames? Well that’s not us Any chick givin brain gotta comp her I don’t giva fuck if you fufu As a man you should never wear a romper Ole fruity ass n****s Pause! Who out here hatin? Not us Who out here fakin? Not us Who out here slackin? Not us Who out here rattin? Not us Built like a ho? Not us Shook on the low? N**** not us Took for a joke? Not us Out here goin broke? Not us B finna get to the money Jay finna get to the money Yeah-yeah T finna get to the money Booh finna get to the money Yeah-yeah D finna get to the money Just finna get to the money Yeah-yeah Scrillz finna get to the money Gillz finna get to the money All I ever do is bang plays Outside tryna make ways Most my friends on the same thing Muh fucka this that gang-gang Most nights ah brotha can't hang Unless the money line rang-rang I ain't sittin round playin damn games On my job word to everything I gotta get paid mang Gotta get paid, yo I gotta get..look I'm so sorry how I do ya I can't play house I’ma Mover Papa is a rollin stone Dave Ruffin in my chromosomes Ride in my zone- 2,3,4,5 in the morn Let me keep it all the way real You ever been too fresh to fuck? She all on your nuts, you just came to chill I ain’t gon lie, I’m just one ‘em guys Never been the type, where hoes run they life Built with a vibe, these bitches can't kill Therefore, I do’s what I want And I says what I feel... I ain’t holding my tongue Scared money don’t make none Bizz finna get to the money P finna get to the money Yeah-yeah Jizz finna get to the money Ig finna get to the money Yeah-yeah Shizz finna get to the money Tweez finna get to the money Yeah-yeah My bros finna get to the money My Zoes finna get to the money Yeah-yeah Who out here hatin? Not us Who out here fakin? Not us Who out here slackin? Not us Who out here rattin? Not us Built like a ho? Not us Shook on the low? N**** not us Took for a joke? Not us Out here goin broke? Not us
5.
Swordfish 03:37
Stop it, ya whole aura is garbage ya breathe smell sausage, makin me nauseous cautious, yellow tape mobsters leave you unconscious like ah 85er with the other 10% blood suckin monsters that leaves me with my rich righteous rosters, partners I never watched the Oscars or rocked a Roc Nation hat neither fuck I look like? I ain’t Memp Bleek bruh sneak up, pull the heat up, or get beat up, waitin on the re-up, remy in my C-Up niggas can’t keep up, but we up, ya see us get money fuck bitches ‘til we old geezas It’s Ralph Lauren or it’s Fred Perry it’s light work in the booth dawg my pen’s heavy on some real live shit sun I’ve been deadly Move the smartest, work the hardest, get the dollars, direct deposits, maximize the profits, I got eyes on the targets, now keep ya eyes out my pockets nigga, fuck modest, I do it the largest, for the longest I ain’t been starvin, fuck what y’all talkin, look-look I’m gettin money as an independent artist 10 committed robbers 9 doin state time the other in St. Thomas you should see the fortress, gorgeous, set fire light torches you burn bridges I make decks and build porches my bitch thick like porridge the big bad wolf ‘bout force it corpse it, kill the pussy if the pussy’s on the Forbes list like Halle up in Swordfish rich hoes, I can’t stand a poor bitch I need my money long-long like horse dick a hustlin’ nigga to the core bitch I tried quit but connect done gave me more bricks Your shit cheaper my shit better I’m not vegan I’m plant based I got leathers and full length furs, let’s make things worse beat ‘em in the street and let his curls meet curbs Move the smartest, work the hardest, get the dollars, direct deposits, maximize the profits, eyes on the targets, now keep ya eyes out my pockets nigga, fuck modest, do it the largest, for the longest I ain’t been starvin, fuck what y’all talkin, look-look I’m get money as an independent artist
6.
Get Rich 03:26
Yo I was a Spanish drug lord in my past life Resurrect the GOD, now I'm sittin with mad ice I'm dat nice, brothaz know that my skills proper Got money off of dope shooters, rappers and pill poppers (facts) Plus I was the king of that reggie reefer You don't want me sellin drugs go get me more features I got liquor bottles that I never drink N****s got a head full of brains, but they never think Out the clink, no more washing all my clothes in the sink Plant based my whole diet, but I'm still rockin minks We can link, if you talkin ‘bout them dolla dolla bills Bitches see me with my bitch and they tryna holla still Chill, all up in my grill Copp it then re-up the same night You know the drill Save a lotta bit, in-case times get ill My jewelry just like me, all of it real Eww hahaha This is how it's s’posed to be Buy property and leave that money for your seeds Get lots of cheese makin sure your people eat And then you got the streets This is how it's s‘posed to be Get Rich Mover This is how it's s’posed to be Stay Dipped Mover This is how it’s s’posed to be Take Trips Mover This is how it’s supposed to be Stack Chips Mover This is how it’s s’posed to be Bangin plays in this rental Cash it in for a Benzo My homie borrowed my pistol Never leavin no prints tho I was born with a couple issues Up in class stabbin students with these pencils Look- cigars hand rolled from Havana Money bananas Bitches thinkin that I'm the Black santa- nah Snapshots flickin off by the camera- yeah This for my thug ones raised by they grandma- peep I'm on ah mission Dawg n**** itchin for the kitten Scratchin off all these flees like hunny listen Baby ya trippin Face cum shots, rub it like it was ointment Product so fire fiends make appointments Mann I don't need employment In the booth record recording I'm self made and touring All that other shit’s annoying This is important, Before my plug gets deported I'm tryna flood out the whole town, So let it pour in pa This is how it's s’posed to be Buy property and leave that money for your seeds Get lots of cheese makin sure your people eat And then you got the streets This is how it's s‘posed to be Get Rich Mover This is how it's s’posed to be Stay Dipped Mover This is how it’s s’posed to be Take Trips Mover This is how it’s supposed to be Stack Chips Mover This is how it’s s’posed to be I give the hustlers that motivation My town sittin on indigenous reservations My block is like Foxwoods Gamble, flip it, and break it Had to copp the bracelet Wrist game was naked, I wasn't complacent Now I'm all set, at the table with all bets Y'all energy is poor, why y'all brothaz is all stressed? Mines grew up poor, but see dig it we all fresh I don't rock Nikes my Louie Vs is all checks This Commonwealth is a hot mess A drug offense is murder time but a rapists done got less Game over, I got now plus got next Finna take off with mi migos like Offset (PHM) And this is how it's s’posed to be Black cards in ah Black Movers’ dungarees A hunnit Gs, nothin less for yearly salaries And that's the minimum cuz that's just how it's s’posed to be Get Rich Mover...
7.
I know shouldn’t did that I know it’s finna come right back TaHaaaa Get the fuck up out the bed! Court summons what is this?! Told you bout your lil’ friends! Is that blood up on your timbs?! What the hell you went and did?! You ain’t right with how u live! Sandwich bags rubber bands.. What you sellin drugs again?! Aww Momma Awww Momma Uh.. Yeah this your house, I know it’s yo crib I ain’t even gon trip Ma But not for nothin, you coulda knocked before you entered I got some shit up on this scale I ain’t want you to see Plays been callin me since 1 and now it’s goin on 3 But this is it right? Another strike, pack my shit right? But u still gon need that rent right?- Right Let’s be real, you know I’m sellin if they buyin There’s a thin lining between justifying and lyin Hustling and supplyin Living it up and dyin Lock me up in confinement, but they’ll never trap my mind in Aww Momma, I never meant to bring you drama I remind you of my father, so you don’t even bother I’m just out here chasin dollas tryna get us thru tomorrow Only went to college just satisfy you Momma Aww Momma, I know your nights been filled with sadness Bumpin some Gladys, there’s a method to my madness Uuhh- most grateful for all the years you took care me Uhh- now I’m able and I aint movin like I’m scary Uhh- all fussin so I don’t really think you hear me Uhh- Luz is pregnant you ‘bout to be a new grammy Uhh- I’ma man finna provide for the family Uhh.. even if the family goes against me Yeah my body’s filled pride, money’s on my mind And my blood’s about to boil but my eyes is on the prize As my hands touch these grams, and my feet up on the block Gave my fears the cold shoulder so my stomach’s not in knots Aww Momma you know your son’s about to blow up It’s go mode so you know I can’t slow up Hold up... Mhmm Haha The Top Mover still movin y’all Movers PHM Uh, yo PHM 1 Take Jake n**** yo Fuck it, real women swallow Drug money piling up like we hit the lotto Social media’s weak man fuck a follow Middle finger to that judge that done locked up Ralo What this world comin to? They talk down yet they under you I think they got it confused I ain’t worried bout the best Or worried bout who’s next Sun I’m worried bout the cross contamination’s thru a chef Let me find out- you super swined out Call a time out, had to regroup it Stupid niggas get signed out Anyway, this is based off what you insinuate You grabbed more than you can chew and still you want bigger plate? (What) Man these people buggin straight in yo eye that’s how I’m cumin bitches know my steez I ain’t bluffin I go hard so the fam don’t want for nothin Real talk, checks come thru the mailbox Ain’t no backin out n**** the deal’s locked You really thinkin and feel hot With all that marketing and promotion and you still flopped I keep it G, they gon hate me Fuck pay to play motha fuckas gon pay me Yeah I’ma pimp with mines Upgrade all the way had to gentrify E Jake Music duke you shoulda been subscribed Leave ya body parts somewhere unidentified Listen, ain’t nothin realer than real estate I done took changes, really was dealin weight Scratch that- cuz I really I’m dealin weight Trapped in the trap cuz really I can’t escape Connect keep blessing me Plays keep stressin me Can’t even turn my phone off they instant message me (damn) Man these people buggin straight in yo eye that’s how I’m cumin bitches know my steez I ain’t bluffin I go hard so the fam don’t want for nothin Ayo it’s like I seen it before Same route up and down like I dreamed it before Mhm, I done told you niggas I been on this road to riches I don’t loan my digits I stack it for the family So they don’t want for nothin We was taught wrong from jump And they left us with junk That’s why I’m outside hustlin (yeah) That’s why I’m outside hustlin (you know) Man these people buggin straight in yo eye that’s how I’m cumin bitches know my steez I ain’t bluffin I go hard so the fam don’t want for nothin Yo, man these people buggin straight in yo eye that’s how I’m cumin bitches know my steez I ain’t bluffin I go hard so the fam don’t want for nothin C’mon
8.
Mover Gang 02:03
Me and my Mover Gang chillin The big bad wolf in the building Drop top coupe no ceiling Ain’t nothin there no feelings Just like fruit I’m peelin Plotting on ways for a million Buss it all Down make a killin You already know what I’m dealin Let’s just (let’s just) Let’s just get to the money Let’s just, let’s just Let’s just get to the money Me and my Mover Gang chillin Drop top coupe no ceiling Plottin on ways for a million You already know what I’m dealin You already know what I’m dealin I done been in handcuffs for it Countin up Grants in a foreign Big balling is the planning I’m scoring If police ask I’m touring No money involved I’m snoring I don’t wanna club, I don’t wanna fuck I just wanna get doe I’m boring But let’s get back to the game plan Doing my motha fuckin thang here Tell you ‘bout the life of a Mover Bang bitches in-between bangin plays yeah I don’t wanna give em no dick I ain’t got time for the chick Only give mines for the flip Sun it’s bout time we get rich aaaaahhhhh Me and my Mover Gang chillin The big bad wolf in the building Drop top coupe no ceiling Ain’t nothin there no feelings Just like fruit I’m peelin Plotting on ways for a million Buss it all Down make a killin You already know what I’m dealin Let’s just (let’s just) Let’s just get to the money Let’s just, let’s just Let’s just get to the money Me and my Mover Gang chillin Drop top coupe no ceiling Plottin on ways for a million You already know what I’m dealin
9.
PHM n**** Yeah Free smoke I’m hoping him come back Fuckin ugly fat bitches for they income tax Yo, y’all bum n****s lookin like last year Your heart pumps mad fear Sun your crew gets pap-smears Top Mover the maneuver and collection 10 tracks that I crafted with perfection Flexin, thank you Lord for the blessings The audio dope work stretching Now add the tour in, that’s ad valorem I’ll take Remy bitch get the pourin Mr. Wealth Lauren, scorin But no basketballs, we sellin basketballs Team shirts matchin hat and hat We got it all on deck You need to get what’s left Merch flyin out the door like Jazzy Jeff Kept cameras watchin out in the hallways Rubber-banding stacks, countin cash all day Ay! Make sure that money goes the same way Uh huh Make sure my money folds the same way Uh huh Make sure my money goes the same way Uh huh Make sure that money folds the same way Ayo Make sure that money goes the same way Uh huh Make sure my money folds the same way Uh huh Make sure my money goes the same way Uh huh Make sure that money folds the same way Motha fucka [skit] I wanna control it as a business Keep it respectable I don’t want it near schools I don’t want it sold to children In my city we would keep the traffic in the dark people, the coloreds They’re animals anyway Lo life to the high life Master bath, marble floors, moon lit thru sky light Me rat? That’s a no-no Your Honor Ass fat, she wanna stuff it in my polo pajamas As long as she can ride horsey good god oh mercy Keep it tru like C, Silk Shock & Percy Cold water let it boil and steam On the real I got the loyalist fiends I’m what royalty screams Del Frisco dining, bitcoin mining life is but a gamble, it’s all about the timing In my sleep seein mad doe Wake up with ‘Buckeyes’ like I'm playing for Ohio I know Make sure that money goes the same way Uh huh Make sure my money folds the same way Uh huh Make sure my money goes the same way Uh huh Make sure that money folds the same way Ayo Make sure that money goes the same way Uh huh Make sure my money folds the same way Uh huh Make sure my money goes the same way Uh huh Make sure that money folds the same way Motha fucka This is for all my Movers Yeah For all my Movers This is just-just for all my Movers A PSA for all My Movers Ayo yo look-look For all my Movers PHM All my Movers E Jake All My Movers Free Medina All My Movers Black Medina All My Movers Yo Get money n****s Get money n****s Peace!
10.
Yeah Real shit Yo Look Look Arguing with ya momma She don’t deserve the drama You or your brother neither She feels I mistreat her Don’t want you ever growing up being a woman beater That’s not what king’s do Show you how king’s move Do the knowledge on your heritage Sun you Black & Rican So therefore I want more than just English speakin I watch you while you sleepin I wonder what you dreamin I know as soon as you wake up I’ma hafta gettin the cleanin Cuz you be tearin this crib up You ain’t even 2 and you be thinkin you big stuff Ha well u is, proud parent shit See me in the stands and crowd like— That’s my kid! I gotta lead by example, prioritize If it ain’t for or about the family I gotta cancel I don’t wanna just be present I need to be attentive In the years to come you might not see it, but trust my vision I’m gon get us there and you gon keep us there And probably take it further than what I calculated Set a goal- once you make it, then you celebrate it Channel your anger to somethin constructive if frustrated That’s art young’n, don’t stop young’n Take your time don’t worry bout their clock young’n Just keep your foot up on they neck E Grind hard and demand your respect E Deposit them checks E, yeah Just make sure it’s well earned Let me re-itereate if it ain’t for the fam I ain’t concerned I want you well rounded and self sufficient Yeah, you’ll master that with ease you was born gifted We finna take these trips and expand ya horizons Place you with the thrivers Direct you with the guidance Fortune5 business minded E Jake Enterprises Started as Elijah’s, now it’s Eziah’s What... For my little man To my little man Yeah Yo.. My little man, my little man Teach you bout this money and all about this land Teach you how to ride a bike and how to throw them hands You even teaching your own pops to be a better man My little man yeah my little man You gotta dream big son and execute your plans You gotta give it all you got and tell yourself you can Give you this knowledge and the wisdom so you’ll understand Yeah My Little Man Yeah Peace King

credits

released June 17, 2019

license

all rights reserved

tags

about

PHM Recordings Massachusetts

PHM RECORDINGS
Home to recording artists: E Jake, Scrilla H, Jay Boston & Class B.

contact / help

Contact PHM Recordings

Streaming and
Download help

Shipping and returns

Report this album or account

If you like TOP MOVER, you may also like: